Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan

http://open.spotify.com/track/2MkxCWRBfHpXrDWGES0M8S

Hade en rätt så dramatisk nyårsafton, men kan faktiskt inte annat än säga att jag tyckte att den var stört skön ändå. Jag var hemma hos en kamrat på andra sidan kommunen, och någonting som började som en hängfest slutade som ett riktigt party!
Funderade ett tag på att skicka ett mail, då när året var nytt, men sen insåg jag faktiskt (med betoning på faktiskt) att jag inte behöver det. Allt kommer ordna sig utan en massa mail hit och dit, och även om det inte gör det så kommer livet att fortsätta. Haha! Jag har känns mig underligt positiv de senaste dagarna.

Vilket i sig är en paradox eftersom jag har blivit SUPERarg ibland den senaste tiden, relativt oprovocerat. Inte blivit arg för ingenting, utav snarare överdrivet arg. Detta känns lite småläskigt, och jag hoppas på att det bara är någonting temporärt... Hoppas!
Men, som sagt, jag har känt mig väldigt positiv de senaste dagarna. Lite som att det nya året har startat någonting, någonting som inte fanns i det förra året.

I början på varje nytt år så känns det alltid som att någonting nytt ska hända, men i år... i år känns det lite annorlunda. Jag känner mig lite starkare, lite... inte vuxnare, jag är rädd att jag inte har vuxit något, men... som att jag faktist (med betoning på faktiskt) är en blank sida detta år. Allting kan kända.
Jag kanske träffar en faktastisk människa på min eurotrip och flyttar utomlands ett år...
Jag kanske får ett superbra jobb på något annat spännande ställe och kommer bort från Viken...
.. Jag vet inte. jag vet bara att det inte skulle kännas illa om detta skulle hända.

Jag säger inte att någonting kommer att hända, men... se här, klockan är halv 1 på natten och jag mår inte, som Luffy hade sagt, som att jag hellre hade blivit född som en mussla. Lyssnar på Sarah Dawn Finer och blir snarare peppad än deppad när jag lyssnar på en utav mina favoritlåtar: Kärleksvisan.
*Drar mysigt efter andan*

Jag har omorganiserat min spotify, det känns lite som att möblera om rummet. Fräsht, mysigt. NYTT.

Nej, nu ska jag kliva upp om 7 timmar, det är bäst att gå och lägga sig nu.
Hoppas att allt är bra!


Tack för ordet.

PS. Jag har fått träffa Vina! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0