Switchfoot - Dare you to move

Jag har precis sett på A Walk To Remember, med Shane West och Mandy Moore.
Ännu en film som jag måste skaffa till min filmhylla.
Jag vill jag vill jag vill.
Så sjukt fin... lite "gammal" men med glimten i ögat och supersupersuperfin...

Låten i inläggstiteln kommer ifrån filmen, och är också superfin.

Pamela var över för ett par timmar sedan, i omflyttsröran. Vi har inte riktigt koll på allt än och besöket kanske inte var det mest aktiva någonsin men det var roligt att se henne igen! T'was!

Nu ska jag göra polentagröt, och sen ska jag se filmen igen, med Lois.
Hon sov nämligen förra gången jag såg den.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0