trololololo

Har vunnit en t-shirt och en av Anna Ternheims CD-skivor på julklappsspelet idag. Det var fint!
I övrigt så har julen, så som den verkar bli varje år, dramatisk. Jag går inte in på detaljer men det har varit många kullar även denna jul!

Vi åt ett kinesiskt julbord på Dragon Gate (det var dock inte vegetariskt så att jag och mitt vegetariska sällskap fick äta buffé, men allmän köttätande åsikt var att det var mycket gott) och handlade i giftshopen samt fick lite Kina-återblickar.

Under den tid som spenderades hos min ömma fader så åt vi mest bara ett julbord (innehållandes två vegetariska rätter, nämligen stekt potatis och köpt rödbetssallad... men jag fick skylla mig själv, jag tänkte inte på att laga någonting eget), såg på QI och spelade Monopol. Händelselös och skön. -Ish.

Nyår kommer att firas i Sundsvall, med sällskap av min bror och en kamrat till honom, i en badtunna. Spännande! Får se om det kommer att få plats någon mer bredvid mig och mina folkiskilon... De är rätt obefintliga, men man kan alltid låtsas att det finns några!

Hoppas allt är gött.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0