I miss you - Nomy (haha, internskämt)

Hejsan peeps! Long time no seen!

Vad är det egentligen meningen att jag ska skriva nu då... um... Jag har spenderat sommaren med att vara betald musiker, genom kommunen! Kan vara världens mest aweseome sommarjobb, även fast det var en hel del jobb och organiseringar som behövdes.
Kan ärligt säga att jag inte tyckte att det var världskul att repa efteråt, men det gick ändå bra att repa till Olivias minneskonsert. Vilken gick bra! Även fast jag inte hörde ett dugg från basförstärkaren de första två låtarna, och fick räkna banden för att veta att jag låg rätt, haha.

Till hösten kommer jag att plugga till kock under 39 veckor. Sedan till senvåren ska jag försöka få jobb i Norge eller Australien, och jobba inom restaurang! Det kommer att bli awesome, och förhoppningsvis så kommer jag att kunna köra bil dit (och har skaffat mitt körkort!).

Igår var vi några stycken som var på bjudning, och det var helt jäkla awesome. SÅ SJUUUKT KUL! Tack för det!

Jag läste lite grann i min gamla dagbok imorse och reflekterade (ännu en gång) över hur världen förändras.
Det kändes tröstande på något vis.
Imma gonna miss you! If you ever need a hand I'll be there.

(Jag gissar att du har ett intresse för bloggar som ligger på minus 10, så att du någonsin kommer att läsa den raden är nog högst otroligt. Däremot så skriver jag den ändå, ganska mycket för min egen skull. Om detta nu ska föreställa min blogg så måste man nämna de största händelserna under den senaste tiden, annars så fyller liksom inte bloggen sitt syfte. Låter kanske huuuur fånigt som helst, men... anyways!)

Välkommen på middag någon gång i framtiden! Måste ju öva om det ska bli någonting av mig inom restaurangbranschen, komsi komsi.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0