nattens andetag

Jag och min fru Pam var för några veckor sedan ut på fotomaraton och trevlade runt i stadens ödemarker för att få de bästa fotografierna inom bestämda teman.
Med detta sagt kan jag också förtälja att nämnda fru kom på en tredjeplats!!
Av 130 deltagare, är kanske värt att nämna också.

Själv står jag modell på två bilder, men kan egentligen inte ta åt mig särskilt mycket av äran utan den står fast med stora bokstäver hos Pam. Pampampampampam!

Jag såg Salem Al Fakir på invigningen av Stortorget för ett tag sedan, samt Ida Long... Ida Long... <3 .... fast hon dansade bara, tyvärr. Detta gjorde i sällskap med Maraya Key, Pam samt Maria V och co.

Tanken var att jag skulle se henne (Ida Long) på kulturnatten i Halmstad i lördags medan jag hälsade på min äldre syster, men fick en del förhinder... Det var fest i kadettbyn och jag lärde mig hur man make like an agent, and spy.
Det blev en tidig kväll för mig, helt enkelt.
Inte heller fick jag se Girzim, bandet vars basist jag såg på tåget dit.


Mitt schema har blivit alldeles för fullt, så jag ska sluta med karaten.
Jag pluggar 50%, jobbar <35%, spelar bas och gör lite vardagliga tidsupptagande saker.
Snart ska jag börja på taekwondon igen, förhoppningsvis har den inte lika illa placerade träningstider som karaten har. I oktober är det sagt att vi ska starta.

Aja, vi hörs och ses!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0