Free of Me - Joshua Radin

Vill mest bara förtydliga min sinnesstämning, mest pga de senaste inläggen.
Jag har ingen förälskelse på g, utan är lite mysigt småkär.

Idolkär, skulle man kunna kalla det, och har ungefär lika stora förväntninga på att få detta besvarat som att Ana Ternheim eller Jason Mraz skulle komma hit och bjuda mig på en privat spelning... Detta hindrar mig dock inte från att skriva kärleksdikter för blinda ögon, och sjunga kärlekssånger för döva öron.

Det känns lite mysigt att veta att nån gång kommer jag kanske att sjunga kärlekssånger på en scen, inför 1000.000 människor, och tänka på en enda människa. Nämda vet inte om det, och jag berättar det inte, men kanske känns det i melodin att det var någon speciell jag tänkte på.
Kanske känner nämna i melodin att det var någon speciell jag tänkte på?


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0