ett fan fan fan fan fan-inlägg.

Jag kan inte lyssna pådet där.
Jag fastnar, inte på ett bra sätt.
Jag har varit hos min mor i helgen, ätit mer godis än jag har gjort på hela månaden.
Vi plockade svamp, det enda gången jag har rört mig den här månaden
om man räknar bort när jag har går till repningarna, 25 minuters promenad med en 6-7 kilo bas på ryggen.
Allting suger.

Ingen går att lita på
för ingen säger att jag har fel när jag konstaterar felaktigt.
Stå och se på också D E 1 sätt att hålla med.
Jag vill bort.
Jag vill till Italien.
Jag vill ut i Europa.
jag vill bort härifrån, här där namn överraskar mig och drar blodet från min själ
om ens bara för stunden, om ens bara en stund på miljoner.
Ingenting hjälper
hur mycket jag än tänker så går det inte över
hur mycket jag än låter bli så finns det kvar.
Ingen kommer sakna mig
Ingen letar efter mig
Ingen bryr sig aktivt
Jag vet, jag ljuger
men jag ser inget
för alla gömmer sig
alla håller tyst.
Jag är så trött på Sverige.
På vårt "Ensam är stark" "Skäms för dina föräldrar" "Tala aldrig med människan på bussen" "Snubbla aldrig på gatan" "klä dig aldrig konstigt" "Peka inte" "Håll tyst om du inte blir tillsagd".
Jag är en tomboy, till viss del oavsiktligt, till viss del för att utmana normen.
Inte för att normen inte är rätt, men för att icke-normen inte ska vara fel.
I sverige är jag vad jag gör mig till, inte hur jag beteer mig.
Sverige med sin jämställdhet är för politiskt korrekt för att säga att; vi hade fel, men vi har lärt oss.
Och dess invånare tar efter, jag sa aldrig att att jag inte yckte om dig, jag sa att jag inte tycker om att umgås med dig, nej du är fantastisk på alla sätt men jag vill bara inte vara med dig.
SVERIGE GER INTE FOLK NÅGON CHANS ATT ÄNDRA SIG för det är "fult" att säga att något är fel. Nej du är såklart perfekt, men jag vill inte prata med dig, nej det är såklart att du inte har några fel.
JAG HATAR DIG.
Inte för vad du gjorde, för vad du inte gjorde.
Jävla sverige.
Ett fantastiskt välfärdsland,
men man kan inte räkna lycka i välfärd
jävla idiot.
"Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig"

Jag är fel.
Jag är fel för det här landet.
Jag är fel för den här världen.
VAD AR DET FÖR FEL PÅ MIG?
Ingen som vet,
eller,
det är ingen som säger något.
För inte frågade jag väl dig?
av dom 9 miljarder människor i sverige är du en ynka niomiljontedel, det finns ju 8miljoner999tusen999 9miljontedelar kvar som kan svara på den frågan.
Trots att jag gång på gång försöker radera detta från mitt sinne så går det inte
att hålla tyst är att ljuga
att ljuga är att vara oärlig
och sverige är oärligt.
Hur ska jag kunna leva här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0