Swing life away - Rise against

Rom var fantastiskt.
Det finns egentligen inte så mycket att tillägga till det, utom möjligtvis att jag vill flytta dit så snart som möjligt.

Jag har fått jobb på ett telefonförsäljarföretag, och tycker att det är sjukt läskigt. Ska kolla upp om det finns jobb på ett marknadundersökningsföretag istället, men vill verkligen stanna och få ihop lite cash!
Måste fortsätta kolla upp arbetsmarknaden.

Måste även plugga SJUKT mycket matte! Är superefter och är faktiskt rätt panikslagen.

Spelningen på cafét gick sådär.
Jag var panikslagen hela dagen, och fick spela piano på ett CASIO... Jag ska inte klaga, men... ja... jag håller tyst om det! Jag hann iallafall inte öva så mycket på det innan spelningen började så hade ingen ordentlig koll på hur tangenterna satt och hade ingen pedal.... men... AJA, man kan inte få allt! Nu vet jag iallafall att jag måste skaffa mig en pedal, MINST.
Tack  studieförbundet BILDA som hjälpte mig med PA:t i sista sekunden!

Övrigt från detta... um... Idag var morfar, mor, bossen och syster över på grillning hos min far! Det var schysst!

Och appropå mat så hade jag ett otrevligt möte med en våg för några dagar sen... Jag har inte blivit tjock, det kan jag verkligen inte påstå, men det känns lite obekvämt att veta att det mesta av min nuvarande vikt nog inte är muskler längre, någonting som jag har bestämt mig för att ändra.
Jag behåller gärna vikten, men jag ska försöka omvandla lite grann till muskler istället. Har börjat använda min stegräknare igen, och kliver upp tidigt om morgonen för att hinna med en promenad innan dagens schema påbörjas. Längtar till träningen börjar igen, det ska blir så skönt!
Jag älskar att träna kampsport <3

Aja, nu är jag så trött att ögonlocken faller ner över mig.
God natt!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0