The Smiths - How soon is now?

Klockan är så mycket som 23.14, och jag har alldeles nyss sett slut-halvan av Sex and the City-filmen. Jag har ingen aning om vilken utav filmerna (de är väl två) jag bevittnade, men jag kan nog säga att den... inte var den bästa film jag har sett.

Den fick mig dock att inse att jag borde börja gymma igen.
Okej, jag har aldrig gymmat (och kommer nog inte göra det inom en snar framtid) men om inte annat så börja röra på mig iallafall. Tae Kwan Don börjar först nu på lördag och jag har seriöst rört på mig alldeles för lite den senaste tiden. Detta inte för att jag inte har orkat, utan för att det har varit för mycket snö och jag inte har haft pengar till ett gymkort (okej, jag skulle nog kunna gymma på vintrarna, på springbanden!<3). Visst, jag erkänner att jag inte anser att jag är  t j o c k  men jag tycker nog att jag vill få tillbaka lite av mina muskler. Mmmm, jag gillade mina muskler, och saknar dom...

Jag tror inte att jag kommer att kunna slingra mig undan Mr B och hans joggingturer i omgärden, vilket säkert DÖDAR mig i vanlig ordning. De backar vi brukar jogga i är seriöst det jobbigaste (med stort JOBBIGASTE) jag har varit med om, ingen utav dem verkar gå neråt! Alla backar, och jag menar ALLA, går lodrätt rätt upp! Well... in my mind... Det är extremt jobbigt iallafall!
Samtidigt så kan jag inte låta bli att se fram emot att bli alldeles superstel i hela kroppen och önska-att-jag-aldrig-blivit-född-öm! AH! Jag älskar träningsvärk, endast till en viss utsträckning såklart, men i några dagar så är det underbart. Jag skulle vilja dra på mig ett par dojjor och springa... Men tyvärr så är det, som sagt, alldeles för blött för mig än, dock väntar jag entusiastiskt på att våren ska dra hitåt!

Nu ska jag dricka sju liter vatten, lägga in Unseen Academicals på mobilen, spela lite på guran och sedan lägga mig (lyssnandes till Unseen Academicals).

Morgondagens To-do-list:
MATTE!
Posta brevet.
Skriva på Pers.Brevet.
Åka till mor och skanna in intyg(?), samt skriva ut.
Spela bas.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0