These are the Days - Jamie Collum

Fullständigt ointressant för andra, men roligt för minnet!


Hur gammal var ditt äldsta hångel? Haha, oj, det vill jag nästan inte berätta! 30+
Vad tycker du om kärlek? Speciellt!
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Haha, alla människor är speciella, så JA! :D
Har du svårt för att bli kär? Neeeej, men jag tar däremot typ 700 år på mig att lita på någon tillräckligt
När kysste/hånglade du med någon sist? I veckan!
Ångrar du det?
Neje!
Är du singel? Ja :D
När fick du senast en komplimang? Um, oj, jag kommer inte ihåg, men det borde vara tidigare idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja, det var mysigt!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja, jag ramlade med cykeln och slog i huvudet...
Hånglat med nån riktigt ful: HA! Nej.
Hånglat med fler än 50 pers: Oj, eh, nej, jag tror inte det xD
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Haha, jag har hånglat med tre stycken SAMTIDIGT, så ja!
Gjort något riktigt dumt: Inte med flit.
Gjort något du verkligen ångrar: En grej, länge sedan.
Varit nykter på nyårsafton: Haha, till och med att jag var 15 typ xD
Åkt ambulans: Ja, när jag ramlade av cykeln, slog i huvudet, och tappade minnet!
Gjort nåt olagligt: Hmmm.... jag gav en dåvarande duming en örfil, men det är nog det enda.
Blivit polisanmäld: Nix.
Fått din mamma att gråta: Ja, tyvärr.
Skämts över dina föräldrar: Ja, jag har varit tonåring...
Skämts över dig själv: Över saker jag säger ibland, men inte så ofta rent allmänt.
Sagt jag älskar dig och menat det: När säger sånt utan att mena det??
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Varenda en.
Tar du droger: JaNEJ!
Dricker du: Gärna men inte för mycket. Jag blir lätt illamående :)
Vilka kläder sover du i: Oj, kläder som är relativa med hur varmt det är!
Vad hatar du verkligen: Oärlighet.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Oj, typ, men inte riktigt, så nej, antar jag.
Är du ensam nu: Haha, hade jag haft något bättre för mig så hade jag nog inte suttit här xD
Vill du gifta dig: Juridiskt, ja. Kristligt, nej.
Vill du ha barn: JA, men skulle inte ha något emot att adoptera :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Min far, om man inte räknar med sorgliga filmer.
Fick dig att gråta: Finns bara en.
Du delade en drink med: Oj, räknas en kanna cider? För då heter flickan Mikaela :)
Du gick på bio med: Det måste nästan vara El Tomaso, vi såg Kick Ass!
Skällde på dig: Mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Inte på riktigt :p
Kramat någon: Ja!
Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Skor, en sjal, en tröja och ett glasögonfodral. YEI!
Sjungit: JA!
Saknat någon: Ja, men på ett bra sätt! :D



Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0