You don't belong

Jag tror att det är ett lyckat koncept att ha låtar som rubriker. Jag är så fantastiskt dålig på att komma på roliga titlar att det är skönt att bara slänga sånt åt sidan för låttitlar! Härligt.

Idag köpte jag prylar på musikbörsen! Världens bästa affär <3
En gitarrvägghängare, ett basställ, stål- och nylonsträngar samt en basgångsbok!

Jag köpte även batterier till min fars gamla miniräknare! Den är fantastiskt. Jag fick höra någon gång för ett bra tag sedan att han hade brukat skriva kärleksdikter på den (vilket är möjligt), och det tänker jag jämt på när jag använder den.
Jag är väl romantiskt lagd, helt enkelt.

Annars så har jag insett att jag måste SKYNDA mig med min matte, jag är redan efter!

Suck, liksom... men det borde gå ganska snabbt ändå.

Annars så var jag och Twins på en sushirestaurang idag till lunch. Han åt sushi för första gången i sitt liv, medan jag nöjde mig med en lax!

Det var nog det största av dagen... Eller, min bankdosa har försvunnit också!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0