gott nytt år

Jag spenderade hela nyår i trevlig sällskap
utom delen då jag drog in till Viken för att se om det var någon som hängde på krogen.
Men ingen hängde på krogen,
precis som förra året.
Men Mr Twins kom och hämtade mig
och Lenonpie blev glad..
Nu är klockan strax i fem
och jag sitter ensam framför datorn.
Mest vill jag bara sova
men F.U.C.K att jag har ron till det.
Jag har aldrig det numera.
Jag har haft det trevligt idag
men tusan ta mig,
jag faller alltid ner
när jag blir ensam igen.


Men: Gott nytt år folks
och hoppas att allt blir fantastiskt.
Själv siktar jag på att bli en bättre människa
och att inte äta godis.
Jag har lyckats hålla mig i snart fem timmar nu,
åtminstånde med det där om godiset (*wink*).

Här kommer det lite godis för ögon och öra
En bild som symboliserar det gågna året
och en musikvideo som har piggat upp mig ikväll.
Jag har haft den på hjärnan halva natten.

Here goes.
Tack för det här året hela världen.

Gott nytt år




Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0