En lista i min stil!

Britney Spears: Innan hon blev ett kommersiellt jippo, ja.
Darin: Jag gillar att han är så ung, men han gör tyvärr inte så bra musik.
Gwen Stefani: Jo, jag gillar stilen. No doubt var också väldigt bra (hennes tidigare band).
Rammstein: Kan tyvärr inte känna min känslomässigt kopplad till Rammstein.. tyvärr.
Tokio Hotel: Än en gång gillar jag att de är unga, men det är inte så "bra" musik.
50 Cent: Njet. Linkin Park: Jo, det är fullt lyssnarmöjligt.
My Chemical Romance: Jovisst!
Eminem: Jag gillar inte rapp, men om jag inte hade ett val så skulle jag nog lyssna på Eminen om möjligt.
Justin Timberlake: Senste tiden har han blivit för oanständigt för att jag ska gilla det.
Mika: Haha, jag älskar han falsett!
Ebba Grön: Har tyvärr inte fastnat för dem...
Muse: De är väldigt bra! Jag gillar musikstilen.
The Ark: Njao, tycker att de är lite ointressanta...

Green Day: Jao, helt okej,

Kent: Också helt okej.

Plain white T's: Hey There Delilah är en fantastisk låt, och deras bidrag till den omgjorde versionen på Nightmare before Christmas är också värd att nämna!
Avril Lavigne: När hon var ung och oberäknelig,men nu har hon (somså många andra) ramlat ner i det kommersiella träsket.

Nightwish: Är inte insatt, har ingen åsikt.
Modern Talking: Är inte insatt, fast på ett sätt som är: Vilka är dom??
Bob Marley: Njao, kanske bra musik, men som egenperson var han ingen jag gillade.
Tupac: Tyvärr, inte insatt i rappen.

Timbaland: Njao, skulle vara Apologize (fast Silverstein gjorde en mycket bättre cover på den).
Simple Plan: Även detta är ett band som på senare tiden har vänt sig till den kommesiella mastringen.

Fall out boy: Dance, dance och Bodies är bra, men annars så har jag inte lyssnat så mycket på dem.

Byz: Haha, typ Karatefylla, men sen har jag inte hört så många. Dock verkar han som en vanlig svensk fån-rappare.

Alicia Keys: Jo, hon är soft akustisk. Fastnade speciellt för hennes första singel Fallin'!

Rihanna: Tyvärr inte, utan tycker ärligt att hennes musik är mer eller mindre fånig.

Bullet for my valentine: Har inte fastnat för någon låt, tyvärr.

Beyoncé: NOPE.

EMD:  Nix.
Fergie: Njao.
The last goodnight: Är inte insatt.
She wants revenge: -"-
Panic! At The Disco: -"-

Ironmaiden: NEJ.
Snook: Haha, MISTER COOL! Sen har jag typ inte hört mer.
Dragonforce: Njao, inte insatt. men har dock potensial!
Red Hot Chili Peppers: Potential här med!
Hardcore Superstar: Huh??
Neverstore: Harfr mig att dom är bra, men jag kan inte komma på vart jag skulle ha fått det ifrån...
Sofijah: Don't know...
Christina Aguilera: Lite tveksamt... men poppigt.

Paramore:
Ja, de är bra! Speciellt The Only Excepsion och Playing God är soft.
Amy Diamond: Njao, ännu en kommersiell ungdom...

Chris brown: Hipp-Hopp... njao...
Mange Schmidt: Sjukt härlig stil, gillar't!
Jason Mraz: JAG ÄLSKAR HONOM... marry me?
Nanne Grönvall: Hon har en sjuk röst, fantastiskt.
Jonas Brothers: Skulle kunna bli något, om inte ett skivbolag stod för mastrandet.
BWO: Njao...
Carola: Neej.....
Abba: Klassiskt och härligt!

Måns Zelmerlöw:
Nope... inte sen hopa and glory ><
Kate Ryan: House är rätt tråkigt, men det är roligt att hon sjunger på franska.
Ola Svensson: Huh??
Lena Philipsson: NEJ.
Håkan Hellström: Det är spm med Lars Winnerbäck, han har en hel del trevliga låtar men en hel hög med halvtrista.
Backstreetboys: Är inte insatt i "the new version".
KISS:
Inte insatt här heller XD
Three days grace: Härligt, fast ganska mycket samma hela tiden.

Madonna: NEJ.
KoRn:
 Har inte lyssnat så mycet, men gillar Kidnap Sandy Claws.

the GazettE:  Don't know.
An cafe: Njao, jag förstår tyvärr inte japanska :/
Papa Roach: Jo, det är soft.
System of a down: Fantastiskt!
Eddie Meduza: NEJNEJNEJNEJ!
Svullo: Nope, har intrycket att han är ganska fånig.
Streaplers: Dansband, låter rätt likadana allihopa? Eller?
Pantera: Låter lite som Metallica och Iron Maiden, det lilla jag har hört...
Pierre Isacsson: Oj, det är gammalt... och ingenting jag lyssnar på.
Buddy Holly: Också gammalt, har inte hört alls fansktiskt.
Elvis Presley: Njao, kanske soft musik, men en gammal knarkare... Tveksamt!
Peter Cincotti: Ja, härligt jazzmusiker!
Passenger: Jo, det är en härlig musikstil. Särskilt Walk You Home är bra!

Nu ska jag ut och skotta!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0