Dagens utvärdering.

Taekwandon uteblev, pga... jag vet inte, men det var ingen där när jag kom dit.
Himla skitgrej, smått förbittrad, och tog bussen hem  en halvtimme senare. Ska ringa dem imorgon och höra varför jag följde ett, tydligen, oppdaterat schema från deras hemsida...

Jag fick dock det stora nöjet att prata med Maria numera från Uppis i knappt 50 minuter!
Den lilla ängeln höll mig sällskap i min iskalla pina!
Jag tänkte ursprungligen höra om hon hade tid att ta en fika, men hon var redan i Uppis, så vi pratade bara i telefon istället which was very nice indeed! Om typ det ena till det andra, så som flickor i min ålder kan göra. Tog mig en värmande cheese från McDo, någonting jag ångrar i stundens nu... snabbmat är verkligen inget för mig! Tio slösade kronor... men det var för att inte frysa ihjäl, så jag förlåter mig kanske.

Imorgon åker jag till Sönnis, och hoppas att Sjöns stillsamma skönhet och frid stillar ner även mitt eget sinne.
Jag tvivlar såklart, känns inte som att det finns så många saker som kan bota mitt sinnelag just nu, men kanske tillfälligt bedöva om inte annat.
Härligt! Det gäller att vara optimistisk!

Goo Goo Dolls – Iris

Har ingen musikvideo denna gång, men en spotifylink.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0