My Boy Builds Coffins - Florence + the Machine

Det står ganska klart för mig nu.

Jag tycker att man ska ta ansvar för det man säger, men det är tydligt att inte andra håller med. Samtidigt så känns det så värdelöst att tycka att man blir "sviken" när jag är så väl medveten om att folk inte har samma värderingar som en själv. Det är ett krig mot värderingar, där ena sidan vill att folk ska göra rätt, och andra undrar "Rätt enligt vem?".

Samtidigt så anser jag att de flesta borde ha någon slags känsla MOT att ljuga, och att man undviker det. Jag hatar när jag litar på att folk ska göra som de säger, och gör de något annat. Eller när någon dumpar problem på en utan att visa uppskattning för det. Low-pro.
Nej, jag ska inte skriva ett helt inlägg om min tillfälliga nedgång.
Det räcker nu.

Och jag ber om ursäkt för det värdelösa bloggandet de senaste månaderna. Större delen av inläggen är skrivna enbart för att jag ska komma ihåg någon låt, eller för att jag rent allmänt känner att jag behöver hålla igång.

Nu har jag insett att jag verkligen inte vill ha kvar min nuvarande piercing i ögonbrynet. Satte tillbaka smycket idag, men den sitter verkligen alldeles för långt ner. Jag är så fruktansvärt arg på mig själv för att jag inte tittade när piercaren prickade vart hon skulle sätta den... samtidigt så fattar jag inte varför NÅGON skulle vilja ha en piercing mitt I ögonbrynet från pierserskans sida sett. Det är för mig en gåta.
Ännu ett värdelöst inlägg.


Men tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0