I hate this place - http://open.spotify.com/track/0VKnUgAmI6aQqCnV9l1sfQ

Det tar alltid alldeles för lång tid att slänga bort allt det som numera har blivit värdelöst.
Efteråt, när man har slängt undan allt skräp som ligger omkring och stressar ens vardag, så känns det ändå sjukt najs. Lite som att ett nytt liv börjar, och fortsättningsvis kommer allting alltid vara rent och städat. Det är inte så ofta som det faktiskt blir så att du plötsligt slutar upp med att skräpa ner och att skaffa en massa värdelösa skitgrejer, men just den här lilla stunden då allting känns som en ny vit sida, där vad som helst kan skrivas... Det är ovärdeligt!
Klockan är två, och jag känner mig renad in på bara själen.
Förhoppningsvis så räcker känslan över natten, och resten av livet!
Nu ska jag se på New Moon till dess att jag somnar.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0