Barry Louis Polisar - All I want is you

Klockan är halv två.
Interessting fact of the day!

Nejmen, idag har jag lyckats med den stora bedriften att skriva ut 7 olika papper á 15 stycken vardera till mina jobbansökningar. Det enda som fattas nu är min pappas sista påpekningar ang. mitt senaste utkast till Pers.Brev, sen är jag i princip på väg ut för att kolla upp stans arbetsmarknad!

Det ar varit en rätt bra dag ändå, trots att jag inte har hunnit med allting som jag ville göra.

Egentligen skulle jag ha "gjort stan" redan idag, men kände mig krasslig imorse och ville inte att mitt första intryck skulle vara att jag är någon som kommer att ta sjukledigt hela tiden.
Imorgon ska jag ha gjort det iallafall, och hoppas på att något utav femton ställen vill ha mig till mer än sommarjobbare. Det gör man väl iofs alltid, jag vill att ALLA ska ringa och säga att dom vill träffa mig!
Jag är sugen på att börja jobba nu!

Skulle egentligen ha räknat klart ett matte kapitel idag, men pappsen försvann på kvällningen och kom hem alldeles för att kunna hjälpa mig. Men jag tror att jag kanske har fått kläm på det iallafall, men kom på det för tjugo minuter sedan och ska se om jag fortfarande fattar det imorgon när jag vaknar.

Nu känner jag dock att sängen kallar på mig ännu en gång (jag veeet fred, men jag är lite hälsomanisk nu när jag är sjuk!) och jag ska nog förflytta mig inom kort. Jag önskar eder alla en helt FANTASTISK fortsatt natt och hoppas att ni alla vaknar superlyckliga!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0