Vikten i mitt hjärta.

Idag tog jag ett viktigt beslut.

Jag återkommer senare om detta, en annan dag, men det kändes värt att säga det.

Att jag idag, 22 Sept 2009, har tagit ett viktigt beslut.


Att komma hem ett tag var sjukt skönt, och att diskutera mina möjligheter med min far är alltid en superbra idé. Det slutade med att vi gjorde palt (supergott!) och att jag sedan åkte över till Mr Tomaso och njöt av hans sällskap i två och en halv timme, med B&J och psykologi-snack.

Tyvärr(?) trodde jag att jag kunde stanna här nere till torsdagförmiddag, men som det ser ut så måste jag åka mycket tidigare, eftersom min grupp ville träffas och gå igenom vårat arbete innan torsdagen. Detta stör min planering något (trots att min resa var oplanerad så anser jag inte att den var o-värd) och som konsekvens tvivlar jag på att jag kommer klara tentan på fredag.

Dock, bör nämnas att det kommer omtentor (som tur är).


Jag är sjukt slut, och alldeles död i huvudet, men jag känner mig liksom utrensad.
Nu vet jag vad jag ska göra, och hur lång tid jag ska ge det.
Jag har fått en planering.


Nu ska jag gå och lägga mig, och sova ut.
Jag ska upp titidgt imorgon, men jag ska fortfarande sova ut, och sova bort allt som har hängt över mig.
Det känns så skönt när man vet att det man gör är vad som är rätt, just nu.
Just nu så kan jag inte göra på något annat sätt.


Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0