Time to reLAX

Åh, jag hade så sjukt kul igår!

Först drog jag och några grannar ner på stan och kollade runt på Bondens marknad (eller något) och de handlade grönsaker och jag fick frenetiskt hålla fast i mina sista kronor för att inte göra detsamma. Det fanns så mycket roligt!

Hembakat jättegott bröd, jumbolökar, tomater... sånt som inte känns så dyrt på marknad men om man skulle sett priserna på affären hade man gått förbi JÄTTEsnabbt.

Men som sagt, det kändes inte särskilt dyrt där!
Det kändes  V Ä R T  !

Iallafall, tråkigt nog så var jag tvungen att springa hem lite tidigare för att jag hade så ont i ryggen, och väl hemma tog jag en spontan tupplur (den var väldigt oplanerad!) men blev väckt en halvtimme senare av att samma-människor-som-jag-sprang-ned-på-stan-med ringde på min dörr. Jag öppnade något sömndrucket och välkomnades ut med en massagetid av en av mina grannar (som tydligen utbildar sig till något liknande) förljande dag (alltså idag), och sedan bestämdes det att jag och Mr Jo-an skulle ha pannkaksparty när jag hade tvättat, och klockan sju skulle det ätas äppelpaj på antidrinkparty, och klockan åtta var det antianti-drink-party hos Mr Danish.

FULL RULLE HELA DAGEN!

Det var supermysigt.


Idag var inte lika mysigt eftersom jag började dagen med ont i ryggen, och när jag väl hade pallrat mig ur sängen så var det en timme innan jag skulle dra till skolan för att  P L U G G A  (sad face). Jag hann slänga i mig två ägg, och sedan rusade jag mot skolgården.

Väl där spenderades fyra timmar med att kolla runt och skriva om Mordbrand, och sedan en jämförelse mellan Polisens arbete de senaste tio åren med The Culture of Controle...
Jag var, som ni kanske förstår, inte särskilt pigg men försökte så gott jag kunde hålla mig igång.

Halv fem var jag dock tvungen att dra, eftersom jag *datta-da-daaa* skulle få massage!

Klockan fem stod jag utanför min grannes dörr och plingade på, varpå jag släptes in, fick dra av mig tröjan och slänga ner mig på en massagebänk.

Tyvärr vet jag inte hur mycket massagen hjälpte min rygg, men nu har jag försökt iallafall och vet det till nästa gång...

Efter en halvtimme var jag dock tvungen att springa iväg, slänga i mig en burk fiskbullar och sedan rusa till träningen.


Sen var jag igång i en och en halv timme, och sparkade och hade mig.
Väl slut (både träningsmässigt och fysiskt) fick jag *datta-da-daaaa* skjuts hem! Det var najs, trots att vi körde in i en återvändsgränd i ett försök att gena... Genväg blir senväg, som dom säger!

Väl på hemväg (till fots) hittade jag en liten padd-kompis! Ååååååwwwwwwwwwwwwwwww........

Jag tog med honom hem, och matade honom och gav den min säng att sova i.



...SKOJADE!

Jag tog bara ett kort, eller tre...


PLUGGTIME!



Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0