hej hej igen!

Ja, vad håller jag på med nu då, kan ni kanske undra?

INGENTING, sysslar jag med.

Och jag tänker nog ta tillfället i akt att "börja" läsa psykologiboken, så att jag är lite förberedd imorgon på seminariet.

Övrigt så åt jag mig allra första matlåda idag (nästan) !
Pasta + Tomatsås + Makrill = GOOOD IDEA!

Jag blev så stolt över mig själv!


ÖVRIGT så lyssnar jag på ett gammalt favoritband, Evanescence, som jag lyssnade på för typ 4-5 år sedan (känns det som iallafall, jag kommer egentligen inte ihåg). Jag hade för mig att de hade bytt sångerska, men jag kanske hade fel på den punkten för det låter rätt likt. Sen är jag kanske inte den bästa att bedöma det, men ja... som en oprofessionell åsikt.

Nu måste jag börja läsa, men jag ska skicka ett mail först!

SEN ska jag läsa!


TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0