tidsoptimist

Jag är så sjukt trött.

Jag får fixa min introduktion imorgon istället, nu måste jag sova.

... som sagt i föregående inlägg är jag inte världens bästa på att plugga...
Och jag insåg klockan 8 ikväll att oj, jag har inte ätit på 12 timmar! Det var nästan tur att Johan bjöd mig på pannkakor (Ja, som sagt så är det min absoluta favorit-student-mat)och äppelkaka (mums!) annars så är jag inte säker på att jag skulle ha ätit någonting, faktiskt. Det är så sjukt tråkigt att äta själv! Plus att jag tvättade... Jag använde mina sista par rena strumpor idag, så det kändes som att det var dags...

Men idag är det bara 39 dagar till jag flyttar hem igen!
Jag saknar min far och mor som ett ÖS!

Det kom tillochmed en dam och tittade på min lägenhet idag, och det verkade som att hon verkade positivt inställd iallafall!

En allmän tanke i överigt som jag har är hur jag ska lyckas duscha imorgon när jag har tvätt fulla duschrummet... It's a question yet to be answered.........................................

Men nu är det god natt!


Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0