MELISSA HORN <3

Melissa Horn släpte sin nya singel "Lät du henne komma närmre"den 5 oktober.

Klockan 00.00 fanns den på spotify!! Den 3 december så spelar hon på spegeln och jag är så sjuuuukt taggad! Jag vill VERKLIGEN gå på den konserten! Jag tycker hon är underbar!

Hennes texter är lätta men relativt djupa, och på svenska! Många svenska artister skriver så fåniga texter (på svenska) och det är skönt att det finns någon vettig man kan lyssna på utan bli DRIVEN NUTS!

Jag tänker inte bli långrandig, utan jag ska bara rekommendera Kungsholmens Hamn till er allihopa, sen ska jag stänga lappen för kvällen.


Ja, jag vet att det är mycket musik under denna period, men det kommer nog gå över snart! Jag har en musikfanatisk period!

GOD NATT ALLIHOPA!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0