knasdkjaföiuadvhabd

Jag har en fullständigt underbar granne (flera stycken egentligen, men jag syftar på en specifik just den här gången).

G1 (granne 1) - Ja, och nu håller du andan tills du dör!
 
G2 (granne 2) - Oj, det kommer ta många år det...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAaaaa! Jag höll på att dööööööhh!

Det slutar dock inte där utan han fortsätter under kvällen i samma stil

G 1 - Jag vet att det är kallt, men jag kan inte göra någonting åt det.

G 2 - Jamen det kanske är så att vi inte är adopterade (menar adapterade) för den här miljön... 


Herre gud, jag fullständigt gillar mina grannar! Vi gick på Bondens marknad idag, och jag införskaffade en del livsmedel för 200 kronor (blåbärssylt, citronhonung, laktritsrötter, getmese och en stegräknare/överfallsalarm). Solen sken och Johan lånade mig fem kronor till en getmese! Dock håller den bara i 14 dagar så jag frös in den så att den håller lite längre.

Nu sitter jag och pluggar, och har kommit in på fråga fyra.

Vi har en studiecirkel hemma hos Johan. Det är naaajs.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0