Hejhej, nu har jag blivit normal igen.

Pust.

Nu är jag glad igen.
Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag andas lugnt igen.

Inget mer hyperventilerande för min del, jag har ätit middag, och kommit två frågor längre på hemtentan.

Kanske allting kommer ordna sig ändå.

NoGear kommer imorgon, nästa helg ska jag spela in, och helgen efter det ska jag spela.

Hela nästa vecka kommer jag att ha föreläsningar, och veckan efteråt har jag en salstenta.

Ännu veckan efter har jag en annan salstenta och ett examinationsseminarium.

Varpå det kommer en vecka som jag är ledig med undantag av kören.

Veckan efter det, på tisdagen, är jag hemflyttat.

Det är långt, men det är överskådligt.

Andras lugnt Fantomen, din tid kommer. Dränk paniken i skolarbete så borde allt gå bra.
Då borde allt gå bra.

Gör ingenting överilat, då borde allt gå bra.
Då borde allt gå bra.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0