Hej mina damer och herre, äldre som yngre.

Idag stannade jag hemma från min föreläsning.
Jag mådde superIlla på morgonen, plus att jag hade drömt jätteskumma drömmar hela natten (innehållandes vänner som verkade hata en och skitjobbiga saker rent allmänt) och vaknade tre gånger av att jag kände mig så hemskt... frustrerad och arg? I en hälsosam blandning. 

Jag lyckades kravla mig ur sängen runt ett, och lagade en hemskt otäck lunch.

Men det verkar som att den innehöll lite kolhydrater för jag fick lite mod till mig och passade på att handtvätta lite grejer, och har städat min lägenhet.

Just nu lyssnar jag på The Sounds nya platta, Crossing the Rubicon (en favoritlåt nedan, i vanlig ordning) och blir taggad på att tatuera mig!
Antingen det eller pierca mig!

Jag har dock inte bestämt mig vart jag ska pierca mig än, men jag funderar på att satsa på en ring i överläppen... men det är som sagt en tanke under konstruktion ännu! Det troligaste blir att jag tatuerar mig först, bakom örat! En G-klav, of course!

Sen har jag en tanke som jag har funderat över rätt länge nu, en attraktionstanke.

Jag förstår inte varför folk tycker att det som ser snyggt ut på sin partner inte tycker att samma sak ser bra ut på en själv.

Då är förstås det klassiska exemplet alla hiphop-fån som står i sina baggyjeans och t-tröjan som är tusen storlekar för stora, och dansar med fån-brudar som har minikjolar och knappt ens bikini över "överdelen", så att säga.

Jag förstår verkligen inte.

Jag tycker att urringat är snyggt så länge det inte är överdrivet, och då både på män oh kvinnor. Jag tycker att häng är uuuursnyggt, och då både på flickor och pojkar.

Jag vet inte om jag make any sense, men det är iallafall en tanke jag har...

Sen får ni förstås förkasta mig om ni tycker att jag är för knasig för er! Det är fullständigt lugnt, ni behöver aldrig mer prata med mig om ni tycker att det där är för konstigt för er (även om jag tror att de flesta av er har en lite mer "neutral" syn på mina åsikter, "Det är Fantomen, hon bara är så").

Nu tänker jag nog slänga i mig lite mer mat, och sen försvinner jag nog i pluggskogen.

Farväl vänner och fiender, vi möts igen i nästa liv!


My lover - The Sounds







Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0