hej hej igen.

Jag kommer precis hem ifrån min granne Miss J, hos vilken vi hade samlats några flickor och sjungit singstar.
Detta var givetvis mycket trevligt, eftersom det aldrig känns fel att slita ut stämbanden lite!

Jag lyckades även låta bli att vakna av min väckarklocka idag, och vaknade tre timmar innan jag tänkte kliva upp. Detta gjorde inte särskilt mycket ändå, som tur var, eftersom jag inte hade någon klockstadig lektion.
Dock hade jag sagt att jag skulle plugga i skolan med några utav mina klasskamrater, och ringde givetvis för att berätta min sena ankomst. Detta verkade dock inte vara någon större fara, och jag skyndade mig långsamt igenom morgonrutinerna, plus att jag handlade frukost, eftersom detta var en bristvara i mitt skafferi.

Väl i skolan lyckades jag skriva svar på två uppgifter av nio, jag känner mig lite stolt, och imorgon satsar jag på att göra ytterligare två-fyra stycken. Jag ska nämligen till skolan imorgon igen, och studera med en klasskamrat.

Annars så lagade jag nog den mest osmakliga mat jag har gjort i mitt liv idag tror jag.
Det blev inte äckligt, utan det var snarare så att det såg superäckligt ut. Jag kokade nämligen fläsklägg (jag trodde att det var kassler i affären och insåg först när jag kom hem mitt misstag...), vilket visade sig se ut lite som en ailienbäbis i en buljong... Men det smakade ungefär som julskinka, så jag klagar inte! Jag hade köpt hela 700g, så det räcker ytterligare två måltider tillochmed!

Nu, mina vänner, ska jag inte tråka ut er med ännu mer text, utan jag beder er nu god natt alles och sammen.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0