ett fantastiskt mail

Precis som jag skulle slänga ner lappen på nattduksbordet så fick jag ett mail ifrån facebook.

Jag, som aldrig brukar läsa de mailen utan vill bara har de för att de får mig att känna mig populär (erhm), klickar för att se vad som skulle kunna störa mig denna sena tisdagskväll.

Det visade sig vara det finaste mailet jag har läst idag! Kort sagt så hade jag frågat en granne om denne ville gå till Ica med mig imorgon, vilken svarade:


" Jag behöver inte handla, men jag tar gärna en promenad!*

Du kan ju lägga till mig på msn om du vill:
......

Du kan också skicka mail till mig på:
.....

Eller säkrast av allt, skicka ett sms på:
....

God natt :)
"

(*Just detta är inte ordagrannt eftersom jag stängde ner hotmail innan jag hade citerat klart...)


Jag tyckte iallafall att det var ett fullständigt fantastiskt mail, jag menar, vem skulle inte bli glad av ett sånt mail?



Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0