New moon

Någon särskild som känner sig manad att gå på New Moon med mig?
Jag kommer iallafall gå på den. Den verkar bättre än Twilight i vilket fall... fast jag gillar konceptet i den (också), bör nämnas!
Jag skall dock erkänna att jag inte har haft nöjet att läsa böckerna.

Några av mina grannar såg på film hos mig inatt, 21 gram, vilket var en rätt bra film. Den är klippt lite skumt tidsmässigt, och skulle säkert kunna vara svår att förstå... men jag gillade den på ett lite skumt sätt.
Sen offrade JoMo sig och gick på en timmes promenad med mig.
Sen bjöd jag in mig själv på frukost hos densamme! "Då kommer jag kanske komma upp på morgonen!" var min plan och tankebana. Hoppas att den fungerar som uträknat!
Nu är det god natt. Men...

Här är en sista bra låt innan jag går och lägger mig.
Silverstain - Apologize

(Jag gissar att det är meningen att munnarna inte ska var synkade, eftersom de inte är det på den andra videon heller.)


Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0