Jag vägrar.

Alla mina mörka kläder är hängd på tvättlinan, redo för en veckas körrep.

Jag h blev av med mina lock för öronen idag.
Det var skönt, men det kändes märkligt att kunna höra igen.

Jag hoppas på att mina öron och min hals är bättre till imorgon, så att jag kan vara med på kören imorgon. Det känns så skumt att sitta på sidan och lyssna bara... Lite som om man var halft värdelös.
Visserligen så tillför jag nog inte så mycket, men ändå, det känns ännu mer värdelöst att sitta på sidan om.
Även om det kändes skönt att få lyssna igenom låtarna en gång, och få ett helt humm om vad det faktiskt är vi sjunger.

Aja, jag ville nog egentligen inte skriva så mycket mer.
Jag ville nog mest bara visa er denna fantastiska låt.
Den är äldre, men den blir fortfarande bättre.

I would do anything for love (but I won't do that) - Meat Loaf.

 Dock nådigt usel video. Men...


...Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0