God morgon världen

Nu sitter jag här igen.

Jag erkänner att jag är fullt medveten om att mitt föregående inlägg inte var det mest sammanhängande, tyvärr, men jag har ingen vilja kvar att fixa det länge.
Igår filosoferade jag över att ändra det nu på morgonen, men nej... det får bli någon annan gång.

Jag sitter och snuvar som ett smärre gnu, och har riktigt ont i halsen (onödigt vetande:... och blöder ur näsan).
Jag ska nog hoppa in i duschen om ett par minuter, men jag känenr mig alldeles för ovaken för att göra det än. Jag vill liksom inte, av något outgrundligt skäl.

I och för sig så har jag aldrig varit särskilt förtjust i att duscha, men det går rätt bra på den fronten här borta. Det största skälet till att jag itne gillar att duscha är att det blir så förbaskat kallt efteråt, när man stiger ut ur duschkabinen och all värme försvinner... I mitt duschrum här borta sprider ångan från duschen ut sig över hela rummet, och det blir som konsekvens inte ens lika stor skillnad mellan att stå innanför duschdraperiet och att stå utanför.

Aja, har jag någonting mer intressant eller nödvändigt att berätta?
Nej, jag tror inte det.

Jag ska bara plugga krim efter dusch, disk och Ica, och satsa på att klara omtentan!
Ni kanske förstår att jag skippade att gå på tentan imorse.
Det kändea inte som någon ide, jag är fullständigt säker på att jag inte skulle ha klarat den i vilket fall.

Så det blir två omtentor för mig, men jag klarar inte, det ska faktiskt bli skönt att få lite mer tid på sig att plugga!


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0