solsolsolsol

Solros, solros, på marken där
Säger när som våren är här!

Jag är superduper trött, snuvig och det kliar i mina ögon... MEN, mina vänner, jag är inte pollenallergiker! Jag är förkyld.
Våren bringar onekligen överraskningar!
Jag funderar på att sjukanmäla mig ifrån skolan imorgon, för jag känner mig så läskigt... liksom nästan lite depprimerad, men jag har egentligen bara kola till hjärna (tror jag).
Detta skulle dock resultera i en tredje saxofonlektion som missas, och även ännu en arbetsmiljö- och säkerthetslektion.

Dock anser jag mig näääästan ha skäl för lite kompledigt eftersom jag har jobbat med carmen hela veckan mellan (som tidigast) 9 till (som senast)  halv 9. Jag ve att det inte är lika länge som skådespelarna var där, men endå... jag känner mig helt utsugen.

Jag vill dock poängtera att om jag är hemma från skolan så är det faktiskt för att jag känner mig dålig på riktigt! Jag har bara sjukanmält mig på låtsas en gång, och detta för att  jag hade ett prov som jag kände att jag verkligen inte skulle klara av, som enda lektion (det krävdes en hel del övertalning också).

Klockan är knappt 11 och jag är trött som stryk(!)... Lena kastar in handduken tidigt, och repar sax imorgon bitti!





Jag har noterat att det flesta av mina rubriker i slutändan bara blir ett ord, som upprepas hundra gånger.


Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0