sammanfattningsvis över min bergodalbanehelg.

I fredags hade jag det stora nöjet att träffa Malena Ernman och Tomas Ledin.
Eller... jag hade det stora nöjet att få TITTA på Malena Ernman och Tomas Ledin, eller M-Lena och Tompan som jag brukra säga, för vi är SÅHÄR tajta *visar upp ett avstånd på en kvarts millimetar mellan pekfinger och tumme*. Dom hade kanske inte särskilt mycket matnyttigt att säja, men jag konstaterade snabbt att M-Lena var väldigt mycket mer karistmatisk än vad jag trodde och att Tompan var lika van med sitt kändisskap som jag förväntade mig...

Vi spelade på krysset klockan tre, och hur det gick vet jag itne, för jag hade ungefär NOLL medhörning... men några kritiker sa att det var bra (sen om det var min stämma eller mina basiska talanger dom syftade på vill jag helst inte veta... jag låtsas att det var stämman, för basen läter JÄMT bäst!). Sen gick jag och Gautam på valskurs, tillsammans med Juice och Mr. Juice.

Jag och Gautam ägde hur mycket som helst, och Gautam har fått ansvaret att lära både sin och min make (=samma person) karlarnas valssteg senare, för jag hade fullt shå att komma ihåg mina egna. Det är knappt så att jag kommer ihåg dom nu.
Micke var iallafall hur skön lärare som helst! Jag skulle ha garvat ihjäl mig om det inte var en massa folk där!

Kvällen fortsatte med förfest (här är då en utav bergodalgrejerna jag pratar om), Lillis och LOBBY!


Lobby ÄGDE! Jag hade verkligen hur kul som helst!

Trots mina desperata försök att dansa bort min huvudvärk så var jag dock till mitt stora förster tvungen att gå hem redan klockan tolv...

Men som sagt ägde det, och jag ville inte gå hem egentligen = dubble sad face   ---->  :((

Imorse (klockan elva...) väcktes jag av att Sara och Mrs. K kom och skulle bära in lite grejer i huset för att Sara skulle flytta.

Jag var jätteorolig för min tyger till balklänning, för dom har inte kommit än, så jag kollade upp min beställningsorder.

Sen visade det sig att det inte hade dragits tillräckligt med pengar från kontot, så dom har inte ens skickat iväg tygerna. Detta trots att det är DOM (tyg.se) som drar pengar, och inte vi. Och det tar en vecka för tygerna att komma hit...
Så nu finns det inte en chans att vi kommer hinna få tygerna innan balen, och vi måste åka till Bolänga och handla tyger.

VILKET SUGER för jag hade verkligen vänjt mig vid färgerna... och nu måste ändra mig IGEN. Vi har letat tyger hur länge som helst verkligen, och bytt färg flera hundra gånger (känns det som).


Det här var övrigt årets längsta inlägg (?) och jag måste skriva svenska.



Man vet att det är varmt när man inte bryter av chokladbitarna, utan böjer av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0