öh, sa jag att jag var vaken?

Edit.
Den här nya mallen är inte världsbäst den heller, men jag ska fixa till den så snart jag får tid över! Jag lovar! Ni behöver inte stå ut med denna standblogg så hiiiimla länge (hoppas jag, JAG tycker inte att den är snygg)...


När jag sa att jag kände mig klar i huvudet så visste jag inte vad jag pratade om. Nu, sex timmar senare, skulle jag knappt ens kunna skilja på en elefant och min säng! Guuud, jag är så himla trött i skallen, och har varit sen klockan... tio? nu kommer jag bergis bli övertrött och inte kunna sova förrän klockan blir TVÅ!
Bläh, jag är jättetrött...

Men jag ska nog byta mall på denna blogg känner jag, för jag stör mig på den här kursiven! Bläh!

Blähblähblähblähblähblähblähbläh! Jag är megaseeeeeeeg!
Men jag ska nog till skolan imorgon iallafall! Annars så får jag inte se mina klasskamrater på... hur länge som helst! Och det vore ledsamt, ju!

Usch och fy farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0