HAHHAHAA

Såhär i stilljan av min vardag läser jag igenom alla bloggar jag har.

Jag garvade så jag dog, för jag kommer faktiskt ihåg det här! Jag har tillochmed kort på det på bilddagboken.... GARV!

"Sen lirade vi lite kort och så, jag fick storstryk. Hon hade några kortspel på lager där man var tvungen att vara snabb, gissa hur det gick med en *jag* som var lika trött som om han inte hade sovit alls *suck*. Efter jag fått däng några gånger kom *Majsan* och skulle vara med. En omgång la jag typ.. 6 kungar och tänkte nu ska jag fan vinna!
Men tror du inte hon funderar en stund och lägger sedan 8 ess? Jag fattar precis ingenting, hur fan gick det till? Sen ca 20s senare börjar jag fundera.. Hmm... WTF?! Sen kollar jag korten och ser att typ 5 av hennes ess vad randomkort, hon hade lagt dom i en hög som jag inte såg och jag fattade ingenting. Dom garvade som fan och jag fattade inte, usch vad ägd. Man ska inte spela kort med systrarna *vi*! DOM FUSKAR
!"


HAHAHHAGADLKAGFSDHFLKDFHGLKhdgs (som min bror i brasilien hade sagt).


"Middagen bestod av min far och mina alldagliga glåpordskastande och hemmagjorda pommes. Stämningen var tydligen uppskattad, för Kungen skrattade åt oss. . .
Min far gillade även Kungen, troligen av det simpla skälet att han går på Göranssonska (min far tycker att alla som går på göranssonska är automatiskt helReko människor).
"

Jag var också ganska rolig bloggare på den gamla goda tiden. Citat taget från en blogg som numera inte används lika frekvent som den gjordes på den tiden, eftersom... ja... nån blev arg på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0