grubblegrubble

Tänk er, vänner och fiender, att i måndags hade jag inte en enda lektion!

Vad spenderade Fantomen dagen med?

Städa, och i trevligt sällskap.

En lägenhet i Sverige ser numera en aning renare ut! Mission accomplished!
Nu menar jag inte att det är mig ni ska ringa till när ni behöver få lägenheten städad... ni får gärna bara ringa mig för att det är trevligt istället!

Jag har insett att jag börjar tidigast halv elva tre dagar i veckan, en dag klockan nio och en dag inte alls (jag är ledig på fredagar, vilket är najs).

Imorgon får jag tyvärr njuta av ett o-angenämt matteprov, och hoppas självklart på det bästa men räknar med (haha, matteskämt!) det näst bästa.

Det var övrigt friluftsdag idag, och mina kläder luktar tydligen brandrök. Iga gräsbränder startades men jag lyckades stå i röken när vi gjorde kolplättar (beståendes av mjöl, vatten och salt. Optimal studentmat!) så mina kläder är inte de mest väldoftande i huset, om ens i stan.

Men undertecknad lyckades faktiskt avhålla misig från att äta upp hela lunch-melonen som densamme tog med sig till lunch, som sagt, och planerar nu att sätta tänderna i resten! MUMS! Vi hörs och syns!


Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0