Druged out of the ordinary.

Idag har jag repat med bandet.

Eller, jag skulle ha repat med bandet.

Vi skulle ha börjat klockan 11.

Halv ett bestämde jag mig för att ta en promenad i vädret, och inte missa hela dagen.

Halv två var jag hos Annzter och väntade på skjuss.

Halv tre hade vi gått till mig, och var alla samlade.

Halv fyra var vi bara två igen.

... Det blev inte så mycket repande, men desto mer låtskrivande och in spelande... till headphonesen vägrade funka.

... men jag är iallafall frisk idag, och vaknade upp bredvid Martins äkta hälft, och min bättre hälft.
Vilket var najs.

Igår var helweird. Jag hade lågt blodtryck större delen av dagen, och bara att gå till Maxi var jobbigt. Jag andades tungt på vägen tillbaka! Då hade jag i och för sig fått lite träning genom att få leka runt lite med Martz, men ändå, jag kände mig som en riktig sjukling hela vägen. Jag fick inge syre till huvudet, mitt balanssinne var något ur funktion och jag kände mig jättedrogad hela dagen, ungefär....

Jag hade iallafall tur med sällskapet, och fram emot tio-tiden hade jag fått tillbaka balansen ordentligt och vi kunde ta en lång promenad i kvällsluften.

Efter att ha varit sällskapslös i... hur länge som helst så kändes det skönt att bara vara med någon, speciellt när jag inte smittade uan bara var... drogad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0