varförsåillamåendeminvän?

Jag har mått dåligt den senaste veckan.
Mått illa, typ som i att jag skulle vilja kräkas men inte behöver det. Det känns helskumt.
Jag gissar att det har någonting med min biologiska cykel att göra, men jag har aldrig mått såhär "rent" illa. Jag har inte ont, utan det känns bara konstant som att jag skulle vilja kräkas.
Jag drömmer om att jag vill kräkas.
Det känns lite underligt...

Och nej, jag är fortfarande inte gravid (precis som hela mitt liv hittills).

Jag har varit astrött den senaste tiden också (jag har tyvärr inte varit något vidare sällskap för alla som har velat spendera kvällen med mig) och trots att jag sover lika länge som jag gjorde innan jul så känns det som att jag är tröttare nu. Detta trots att jag hade sjukt mycket mer för mig under den perioden än vad jag har nu.
Det kansek är någonting som slår tillbaka? Jag har faktiskt ingen aning, men jag vet att jag har varit supertrött sen... ja iallafall en-två månader.


Detta till trots så vill jag poängtera att det även var länge sedan jag kände mig så genuint lycklig också.
Jag gissar att allt illamående beror på att jag har ätit för lite godis.
Kort och koncist och KLOKT!
Jag älskar godis.

Det kan iochförsig också bero på att jag har flyttat datorn till mor, och hos henne har jag internet om nätterna. Detta hade jag inte hos far, där den stod förut och enbart användes som musikförvaring och musikspelare. Detta skulle kunna spela en liten roll i varför jag är så trött... MAYBE!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0