projektIS

Jag fryser.
Om jag inte var så generad över mitt biologiska arv skulle jag säga att jag hade mensvärk.
Men det är pinsamt, så jag säger inte det.
Jag vill inte sitta här och skriva projekt utan jag vill spela piano.

Livet suger...

Men jag lever.

Jag funderade på om jag skulle bjuda min medresenär på bussen till storvik på en Kick (som min älsklingskarl "glömde" i min väska) men jag kom fram till att jag nog bara skulle få ett överaskat "Nej, tack." och ville inte skapa nån skum stämning.

I och för sig, om alla skulle bjuda på godis i bussen så skulle det ju inte vara weird... men tyvärr är det bara skumma typer och SKUMMA typer som bjuder på godis.
Tyvärr så blir man lätt sedd som den ene (SKUM!) om man är den andre(skum)...

Övrigt så är jag taggad på filmkväll!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0