pappa lagar palt

Jag har repat sedan klockan 12 till klockan jvart över 5 idag.
Egentligen skulle jag ha börjat redan klockan nio, men jag mådde illa igår och hade inte blivit av med det imorse och bad om dispans.

När jag gick till repet senare så mådde jag nästan helt okej, men sen efter två timmar så märkte jag att jag kände mig lite underlig igen, och vid det här lagret så är jag konstaterat illamående. . . Jag är så sjukt trött på det vid det här lagret...


Jag lyssnar på Anna Ternheim (genom Spotify!! Martz är bäst) och far fixar palt, och jag kan knappt vänta till det är klart! Det är så himla gott med palt... Riven potatis som trycks ihop till bollar och sedan kokats till stora "klimp"-bitar. Äts helst med smör, fläsk/baccon och lingonsylt, samt gärna en rödkolssallad alt. en broccolisallad. MUMS!

Jag funderar på att skippa mina mag-ont-piller ett tag för att se om det är någonting sådant som skulle kunna spela roll, men om jag skippar dom så kommer jag nästan garanterat få ASONT i magen så småning om... Känns som ett PestEllerKolera-scenario...

Aja, Anna piggar upp mig och jag ska nog se på en film. Kanske Gladiator, en andra gång?
Jag och Kungen såg den i förrgår, men jag tror att jag måste se den en gång till för att få ett samlat intryck av den. Vi får se, jag ska iallafall spendera natten hos min far. Det har jag bestämt.

God natt och Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0