ojojojojlenanublevdetpartyigen.

Party hos Bocke!

Och innan dess var Martin här (jag gillar verkligen den karln), och imorgon (senare idag) ska vi på bio!
Tillåt mig uttrycka mitt nykära tillstånd med ett hej.

HEJ!!!!!!!!

Tack så mycket.

Men innan detta inträffar så har jag som sagt varit hemma hos Bockes far och insupit en festatmosfär och druckit rom med Schweps Ginger Ale (det var verkligen ingen hit...) med mer av det första än det andra...
Jag kan dock inte säga att jag är väldigt påverkad, men det märker jag väl först imorgon när jag vaknar och kan reflektera igen...

... okej, jag erkänner.... jag missade min busshållplats hem, men det var endast för att jag pratade med Korset (som jag av en händelse hamnade på samma buss med). Min förvåning över att se min busshållplats glida förbi kan bara beskrivas med ordet: Obeskrivlig (förvåning), ty i mitt huvud var jag ett stopp bakom... men detta gjorde ingen större skada, eftersom det är ungefär lika långt från "fel" hållplats som från den "rätta".

Partyt var helt okej, med allsång, körsång, fyllesång och Queen (som är en kategori för sig). Takklättring och alkoholinrättning också.

Nu väntar sängen. Och bio imorgon.


God natt och farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0