Oj vilken tur! Jag tog en simtur!

Jag är rädd att det kan bli några fler inlägg än vanligt idag, för jag har verkligen ingenting mer att syssla med... Jag ska skriva projekt, och laga middag och sedan så har jag ingenting mer för mig... så ja, det kan hända att jag fördriver tiden med att skriva lite fritt här. för det är kuligt!

Jag använde mitt 4månaders-simkort idag för första gången (jag fick det för ett par dagar sedan) och kände mig smått udda där jag kom och simmade med alla medelålders-sam-simmare. Mina handleder kändes helsköna, men mina knän sa ifrån, och jag börjar tvivla på att jag någonsing kommer hitta någonting att röra mig med utan att förstöra några leder. Vi får se när sommaren kommer, när jag kan springa, och kanske få upp stabiliteten i knät på den vägen, och fixa handlederna med simningen.
Jag började rätt lugnt såhär i början, kände lite på hur pass mycket jag orkade, hur pass effektivt jag simmade och hur det kändes att röra mig igen (även fast det inte gick överdrivet snabbt...), Jag simmade i trettio minuter och satt i bubbelpoolen runt tio, och hann precis med 3bussen hem igen.

Det har tyvärr snöat ungefär hela dagen, och vid det här lagret så har jag verkligen tröttnat på snö och kyla. Visst, det är fint när det snöar och det är mysigt med snö, men det är ju mars! Det ska inte snöa då! Jag vill ha krokusar och gräs och torra trottoarer, och värme!

Nä fy tusan! Nu ska jag skriva projekt!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0