nä, det är verligen inget party här...

edit, längst ner.

Jag håller officiellt på att svettas ihjäl, men tar jag av mig kläder så fryser jag.

Mina vänner, jag är sjuk.

Jag sitter nu i mitt rum och försöker fördriva tiden med någonting kul, men  det är inte så lätt för jag fixar inte läsa eftersom min ögon gör ont och vill inte röra på mig för jag är orklös i hela kroppen. Sova är inte heller ett särskilt bra alternativ för jag sov till tolv och jag vill gärna kunna somna ikväll...

Detta kom som en överraskning för mig också.
Det var först kvart i åtta i morse som jag liksom frågade mig själv om jag skulle stanna hemma, och en kvart senare så hade jag samlat tillräckligt med mod och anledningar för att kunna förmå mig själv att sjukskriva mig.

Jag gillar inte att sjukskriva mig, men om jag känner att jag inte skulle tjäna någonting på det och att mina klasskamrater troligen inte skulle få särskilt mycket ut av mitt sällskap så anser jag mig ha ett godkänt skäl.


Nä, detta blev onekligen ett tråkigt inlägg.

Edit.
Jag har hostat större delen av kvällen, känt mig lite slö i skallen. Jag ska gå och lägga mig nu, och klockan är inte ens elva. Jag har roat mig med att inte göra någonting, läsa 40 kapitel av Bleach (är numera på 227) och strö-lyssna på spotify... samt, förstås, HOSTA LUNGORNAR MIG.

Det är verkligen APtråkigt att vara hemma sjuk.


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Läsa bleach! 8/ Jag ska börja med det också! Må bra!

2009-03-26 @ 16:58:24
Postat av: Lena

Bleach är helgrymt!! :D jag läser mangan, men jag vet människor som gillar animen bättre... men de har så knäppa röster >< !!

2009-03-27 @ 19:36:25
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0