lovlovlovlov

Imorgon är jag frisk igen.
Jag hostar fortfarande läskigt ibland, men det är allt.

Jag fick ett blodtrycksfall imorse (det var lite läskigt, det svartnade för ögonen) men efter att ha tvingat i mig en liten franska (som i ett bröd, inte en fransman) så blev det lite bättre. Sen sov jag till 12.

Men imorgon så är jag frisk! Det har jag bestämt!

Lovet närmar sig med stora steg.
Jag är egentligen inte särskilt taggad... Jag har spenderat fem dagar hemma ledig, och det är ingen större grej. Jag skulle vilja skjuta på lovet en vecka, och gå i skolan ett tag igen.

Jag är en utav de där knäppa människor som hellre går i skolan än har lov. Visserligen så är det skönt att inte behöva beskymra sig över läxor och prestation, men det är nästan skönare att kunna gå till skolan och träffa alla människor.

Jag har haft turen att hamna i precis rätt årskull och linje, med precis rätt blandning av folk och fä (där jag själv placeras i den senare kategorin). Att gå till skolan är därför ingen större plåga, så som för många andra i samma ålder som undertecknad.

De enda ämnen som jag har det lite körigt med just nu är Matte C, projektarbetet och NuKon.

Sen vil jag jobba upp Sh och Re, men det får nog bli en senare fråga. BVi har ju fått nya lärare så det borde inte vara några större problem att diskutera fram någonting (som hade varit något av en omöjlighet för våran exlärare).

Nä, nu måste jag i säng, trots att huvudet sprudlar av saker att skriva så känns det tungt.
Jag ska verkligen gå i skolan imorgon! Om jag inte gör det så... har jag fått återfall och jag kommer spendera HELA DAGEN med att SVÄRA.

Tack för ordet!
Farväl!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Haha det var ju jag som sa att du skulle börja på musiken. ;P

Men NuKo är väl inte så svårt? Projektarbete och Matte C är väl lite tuffare. =/



Krya på dig gumman! <3

2009-03-31 @ 22:07:14
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: Lena

Menar du linjen? Mjao, ja! Du var nog en utav dom som tyckte att jag skulle det :D Det var happy moment när jag ändrade mig från SAM (ohyggliga tanke) Mjao, slutrapporten är dryg... den måste ju skrivas :( Not happy face... Projektet är klart nu, och matten är en senare fråga :)



Tack sugar! Vi syns i sommar :D happyface!!

2009-04-02 @ 18:58:25
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0