fawks!

Jag talar med min bror i Brasilien (över msn) !

Jag älskar min bror i Brasilien.

Jag borde åka dit

eller så borde han åka hit

för det vore kul

att träffa min bror i Brasilien.


Min feber gick ner från 38,5 inatt till 37,5 i nuvarande sekund! Det är soft, och jag tror att jag är frisk imorgon! Lena är happy-face, men kommer troligen ändå inte vara kry imorgon heller.


Jag mår jätteilla när jag får feber har jag fått erfara nu. Efter ett visst gradantal så tror jag att jag ska dö under natten som följer, och när man kommer upp på ännu högre grader så börjar jag få tunnelseende.

Visserligen visste jag det där med tunnelseende redan innan, men jag trodde att jag hade växt ifrån det.

När jag var.. kanske... nio? så hade jag feber, och ganska hög sådan. Jag kunde titta på mamma från andra sidan rummet och hennes ansikte verkade inte vara längre än fem centimeter från mitt ansike. Det var asläskigt, och jag spenderade hela min feber-tid med att inte titta på sånt som var långt ifrån, utan såg alltid på det som låg alldeles intill mina ögon för att undvika det... läskigt.com.


Nä, nog om min sjukdom. Tillochmed jag är trött på den.

(EARTH HOUR)

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh, stackare. Hoppas du blir bättre snart. :)



Kommer du på min fest den 8? (bytte datum)

2009-03-29 @ 23:33:14
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack så mycket! Men visst kommer jag på den! Absolut! :D

2009-04-04 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0