En fröjens dag!

1. Bocke fixade körkortet!

2. VI SLIPPER LEKTIONER MED IBLIS (dvs resten av livet!!!!) !!!!
(ja, det förtjänade 8 utropstecken)

3. Jag fick en bas (på avbetalning) av min kära far!
Den är så himla snygg att jag dör! Jazzbas i björk... så snygg att det är näst intill sanslöst! Nu ska jag spara till en förstärkare bara... Happie face!

4. Jag fick ett badkort av min far!

5. Jag köpte min första bok på bokrean! "Den hemlige kocken" som jag har kikat på ett tag och tycker verkar helsmart.


Helt underbar dag om man bortser från att Iblis var arrogant, oförskämd och KÄRRING, plus att jag missade bussen till mamma och fick stå och vänta en halvtimme på nästa.

Men bortsett från dessa små "detaljer" som man skulle kunna kalla dem så har min dag varit jättebra! Klockan är halv tolv, och jag sitter i mys-morgonrocken samt kikar runt på internet.


... och jag vet bara en sak som hade kunnat gjort min dag bättre!


Ben folds five - Don't change your plans



Farväl!

// Fantomen

Kommentarer
Postat av: Stevie

Tråkigt att du inte gillar en av de bästa lärarna!!!!!!!!

2009-03-06 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0