brrr.....

Jag vet inte om jag har nämnt det, men min vandrande pinne har nu gått hädan. Jag har näst intill ingen aning om varför den dog, för den hade mat i terrariet när jag upptäckte det, men den är onekligen död.

Jag måste erkänna att jag inte känner någon större sorg över att förlora den stillsamme och något äcklige rumskamraten som har bott med mig sedan slutet av november. Jag har tyvärr aldrig varit en husdjurs-typ, och detta gäller även när det kommer till insekter...
Men jag försökte aldrig döda den! Jag lovar, utan jag blev överaskad över att den var död, faktiskt.

Bortsett från detta så var det sista dagen med Bockes projekt, och trots att jag SÖG under sista uppvisningen (mina sax-noter hamnade på golvet/i o-ordning, så jag tappade bort mig och spelade REJÄLT fel under Havet är djup samt spelade fel på Ta en kyss)... Men det är iallafall slut nu, och det är ganska skönt att det är över så att man kan fokusera på sitt eget projekt nu i fyra(!?) dagar.

På lördag ser jag fram emot en avslutningsfest hemma hos BockeInCharge. Party party!

Jag ska nog gå och lägga mig om en timme.

God natt och Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0