STUDENTEN och lite till.

JAG FICK ETT TILL STIPENDIUM!

För bästa kvinnliga betyg inom rektorsområde två.

Ett stipentium på ETT OCH ETT HALVT TUSEN!

LENA BLEV INTE NÅDIGT HAPPY!!!!!!!!!!!!!!11111111oneoneone

Mor och systar gjorde ett hejdundrande jobb med min studentmottagning, och jag fick världens finaste presenter (bl.a. ett voodoo-knivställ) och en tårta på SEX våningar med choklad och jordgubbar! Allt var superfint och jag blev supermegalycklig!!!!!!!1111oneoneone

Sedan väntade ett studentparty i Storvik. Jag hade alltid någonting att dricka, men jag lyckades ändå nyktra till till runt halv elva (då jag hade tagit mig hem för att ladda mobilen en stund)... Runt elva firade jag med några andra studenter och hamnade så småning om på Mulliga N-S, tillsammans med P.J, Hertigen av Ketchup och Sheriff Martin. Själv var jag i sällskapet kallad Strutsen eller prins Christian, beroende på hur man såg det, och hur mycket man hade fått i sig...

Jag gick i säng tidigt, tillsammans med mitt sängsällskap, och hade somnat redan runt två.
Jag är inte riktigt någon partymänniska utan jag gillar mer att sitta och snacka och ha det mysigt i sällskapet, liksom.

Aja, min student var helt okej, och imorgon ska jag på kareoke och beställa körlektioner. YES! Jag är taggad.


Jag har redan lyckats skicka iväg mina slutbetyg, tillsammans med mitt samlade betygddokument, och planerar att åka till Sundsvall i nästa vecka! Jag drar troligen vidare på måndagen, men måste vara hemma igen någon dag efteråt.

Jag har en känsla av att det kan bli ganska många turer till Sundsvall den här sommaren!'


Någonstans jag gärna hade velat tagit en tur till är Arvika... Till arvikafestivalen...  och se på Anna Ternheim... och Jenny Wilson... och Parken.... och The Sounds.... och.... och ....och ... alldeles underbart...

DAMNIT! Jag vill, men neeeej, jag kan inte  *big sad up-side-down-smile*...


God natt, jag är megasömnig... Jag kan inte lova att min gramatik och stavning är optimal för tillfället. Jag reserverar mig för dem båda!

Chiao bellos y bellas!

Kommentarer
Postat av: Pamela

OCH GRATTIS TILL STUDENTEN MIN FRU! <33333

2009-06-17 @ 13:40:29
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0