OSJDFIAGDFLBADFGSTIPENDIUM!

JAG FICK STIPENDIUM IDAG!!!!

300 kronor på Bokia.

"...för god musikalisk utveckling, målmedvetenhet, stark vilja och goda prestationer inom musikämnena."

LENA ÄR INTE NÅDIGT HAPPY IDAG!

300 kronor är mycket pengar för någon som har en regelbunden inkomst på 1050 kronor i månaden. Det är faktiskt en ökning på 28,5%! Jag är i och för sig ingen större bokmal (längre, bör tilläggas) men jag har ingenting emot att köpa en konstbok eller något annat jag aldrig skulle lägga pengar på annars... Så jag tor att jag ska köpa en stor och fin bok som jag aldrig kommer lägga sparpengar på, eller starta min egen lilla Terry Goodkind-serie och sluta snylta på pappas.


Någonting jag inte ser fram emot är lördag, för då kommer jag och Martz officiellt att sluta äta godis och chips (!!!!!!!!!). Läsk och glass är tillåtet, men inte godis och chips. Vi har inte kommit på något passande staff för överträdelse än, men det kommer kanske... eller inte... Jag vet inte!

Men vi slutar iallafall med start på lördag. Förhoppningsvis så får man lite ork över och kan dra ut och springa istället!

Jag har nästan lite ångest över hur lite jag rör på mig. Jag har ett simkort och löparskor, men jag kommer mig liksom inte ut, och det hela har inte gjort mycket enklare av att studenten har närmat sig med hejdundrande steg!

Det ska jag försöka ta tag i, nu när jag får en optimal chans!

Nä, nu ska jag nog springa i säng så jag orkar upp imorgon och kan prova ut mina studentkläder!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0