Nationaldagen

Jag och martz (Marx???) lyckades kravla oss ur sängen runt två, sådär dagen efter balen, och lyckades käka frukost ungefär ett toalettbesök senare.

Våra morgonfrissor var to die for!

En stund (en timme? en och en halv timme?)  senare drog denna där iväg hemåt, och jag stannade hemma framför datorn... där jag stannade till min ömma moder hämtade mig klockan halv sex.

GRILLNING!!!

Följde cider och KROGEN! Jag, X:et, Twins, Anna och Nilsson satt på Mulliga N-S fram till tio i tolv då jag kände hur mina ögon började ramla ihop, och jag ville inte råka väcka någon när jag rumlade i säng... så hem vandrade jag!

Men jag hade jättetrevligt hela kvällen (och betalade tillbaka Mr.X hans pngar, och bjöd på en drink-minus-femton-kronor) och sammanlagt lyckades vårat bord trycka i oss tre skålar med chilinötter! Det måste vara något slags rekord!

Jag lyckades tillochmed hålla mig någos sånär dragen hela kvällen, vilket inte händer särskilt ofta! Det var najs!

Imorgon ska jag face-a min ekonomi och sen ska jag nog, om han har lust, spendera en fyra-månaders-dag med Martz...

Jag är verkligen AStrött, och förstår inte varför jag fortfarande är vaken.


GOD NATT OCH GLAD NATIONALDAG (de av er som nu firar det...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0