kareoke med Elvis.

Jag blev bjuden att följa med att sjunga kareoke på Elvis.

Det var kul, men jag sög så sjukt mycket på att det att jag nästan planerade att aldrig mer ta en ton igen. Ärligt.

Sen sa Big B: Du låter inte sådär på riktigt.
och då kändes det ganska bra igen. Jag kanske kan fortsätta sjunga i mitt band....

Det var skoj, bortsett från att jag sög. Jag har aldrig sjungit kareoke förut offentligt så det var trevligt att skämma ut sig lite inför folk!

Gänget drog vidare till Karma, men jag är tyvärr och kommer aldrig bli en KarmaKnutte (jag hittade på det ordet nu) och hängde på Fr.Fröjd och Twins till Steel istället för att kolla om hennes klass hade behsgad dyka upp än.
De hade de inte, och jag och Twins tog bilen (ZOMG, min kompis har tagit körkort, cooling!) till Karma och gick in och sa hej. Sen drog vi till McDo där jag bjöd på två stora milkshakes (tack Louise!).

Sen fick jag skjuts till busshållplatsen, och träffade på Big B igen.

Vi tog bussen hem. Twins tog bilen.


Jag blev glad ikväll, och det kändes som att jag faktiskt uppskattades.

Jag uppskattade iallafall mitt sällskap.

Jag är lätt på kareoke fler kvällar om det är såhär de slutar.

Tack så mycket!


(Jag åker för övrigt upp till s-vall på tisdageftermiddag, och kommer hem någon gång i slutet av veckan tror jag... in case you wonder! Chiao!)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tack för milkshaken Lena :D Ps. Din kille har körkort också xD Ds.

2009-06-18 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0